Latest Iranian version of Ravid schedule app with 150 different tables (view) – Weekly updates with exclusive and new tables

همانطور که می دانید در اوقات فراغت کارهای زیادی می توان انجام داد که یکی از مفیدترین آنها حل جدول است. حل جدول نه تنها کار سرگرم کننده ای است بلکه تا حد زیادی سبب افزایش اطلاعات عمومی شده و مهارت های ذهنی را ارتقا می دهد! جدول روید یکی از برنامه های ایرانی اندروید است که می توانید در اوقات بیکاری به سراغش بروید! جدول روید محیط یک جدول را برای شما شبیه سازی می کند و شما در این برنامه میتوانید جدول حل کنید و از استفاده از آن در دستگاه همراه خود لذت ببرید! با جدول روید شما میتوانید جدول را همیشه همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید! در این برنامه سرگرم کننده تنها کاری که شما انجام می دهید، تعویض جای کلمات با هم تا رسیدن به پاسخ صحیح است، بنابراین درجه سختی به مراتب پایین تری نسبت به سایر جداول دارد! البته پاسخ های جدول به آن سادگی ها که تصورش را می کنید نیست و در مراحل بالا برای پر کردن خانه ها می بایست واقعا به مغزتان فشار بیاورید ؛ ناگفته نماند که با هر جابجایی غلط، پنج امتیاز از مجموع امتیازات شما کسر می شود!

Some features of the Iranian Ruvid Android app:

* رایگان بودن برنامه
* بروزرسانی هفتگی و اضافه شدن جدول‌های جدید
* داشتن بخش راهنمای تصویری آموزش کار با برنامه
* امکان دریافت راهنمایی برای حل جدول
* بدون نیاز به تایپ کلمات
* سادگی رو راحتی کار با برنامه
* ظاهر زیبا و کاربرپسند بودن برنامه
* جدول های اختصاصی

اپلیکیشن جدول روید کاری از گروه طراحان نگاه تازه می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است و ما  در Usroid برای حمایت از این گروه همیشه آخرین نسخه برنامه را که با ویزگی های جدید بروزرسانی می شود را برای دانلود قرار خواهیم داد. اگر از علاقه مندان به حل جدول هستید به هیچ وجه برنامه جدول روید را از دست ندهید.

* Added the ability to move and zoom tables with two fingers

* افحاداداد 150 مرشلده جده – امده جاقنهن الاسنان 150 جدهال (بدرل ادلناح الاسنان جاقنهن صلاحاد جده جدلناح)

 

Download the Iranian program Ravid Table: Description in the Android text